środa, 6 lipca 2011

poszukiwana nieznana wielu Barbie Polska

Witam bloogerów lalek Barbie  i nie tylko. Kolejnym moim wpisem bedzie rzecz jasna lalka od której wszystko sie zaczęło, która stała sie szczytem moich dziecięcych marzeń. Pamiętam jako dziecko jak idąc do szkoły potrafiłam godzinami patrzeć na nią na wystawie w sklepie. Był to sklep papierniczy na moim osiedlu, a ja idąc do szkoły podstawowej codziennie potrafiłam wlepiać swoje piekne oczęta w to polskie cudo, które chociaż w jakimś sensie wynagrodziłoby mi marzenie posiadania lalki Barbie. nie pamietam jej wyglądu, ale pamietam ze długo mogłam na nią patrzeć. Na chwile obecną pewnie nie wielkie są szanse aby zobaczyć, czym mnie tak urzekła, a szansa na kupienie jej jest pewnie znikoma. Choć wiem ze na forach czasów PRL nie którzy pamiętają, że takowa lalka istniała w ogóle, być może zajęła miejsce w sercach niektórych bogatszych dzieci. Pamiętam ze kosztowała 5000 tys złotych. Dziś to już antyk leżący, gdzieś w muzeum, podziwiana przez innych. A być może nie przetrwała w ogóle. Jednak marzenia dziecka, które sie nie spełniły pchają nas choć w jakiejś części do wspomnień.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz