środa, 6 lipca 2011

Polskie Lalki

Polskie odpowiedniki to były właśnie:
  1. elize(biale wlosy)
  2. agata(przyklejone wlosy)  
Agata kosztowała 5000zł, Mała , chuda i to miała byc lalka?? Tak pewnie wielu ją pamięta!!!!
Mam wielką prośbę do Bloogerów lalek jeśli gdzieś na forum są fotki tej lalki chętnie prosiłabym o pokierowanie mnie do nich w celu zobaczenia, a jeśli ktoś dysponuje Agatą lub inna polską Barbie czasów PRL jestem gotowa je odkupić. Prosiłabym nawet o wklejanie zdjęc na ten Bloog. Całkiem możliwe ze było ich wiecej. Ja ich nie pamiętam. Być może w tamtych czasach wyjście takich lalek dla Polaków to było coś. Ale co z tego skoro pojawienie się kolejnych lalek Barbie przebiło ewidentnie wszystkich konkurentów tak polskich jak zagranicznych. Bnie przetrwała Lalka Barbie (która teraz słono kosztuje jako nowa). Ale według mnie stała się unikatem.    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz